Glad påsk.

Nyvaken. Ligger och drar mig i sängen. Hääärligt.
Fråga: Vart köpte du din Hanky Dory tröja och vilken storlek har du?
Svar: Jag köpte tröjan på Kungsmässan. Det är en mässa som aldrig försvinner haha. Den har alla fina butiker, som Tara osv. Det ligger i Kungsbacka. Jag tror jag har storlek M, eller så har jag S. När du kommer tvätta den kommer den kryma väldigt mycket, och om du tvättar den för hand kommer den bli för stor. Så följ det som står på den innerlappen. Kram

Annars så får ni ha en kanonbra dag idag. Det skall jag själv ha.
Hanky dory.

Kommentarer
Postat av: Linn - fotoblogg

Hej och fin blogg!

Allt bra? Ska vi följas via bloglovin?

2012-04-08 @ 13:01:58
URL: http://llinnfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0