Heeeeeeey

Vart lite seg på att blogga. Yes i know. Men nu är jag hemma igen efter denna långa och roliga helgen. Shit, nu är påsken över, och allt godis är borta. Tror det är ganska bra ändå, annars slutar man ju aldrig att äta ;)
Sov hos Melker igår, fick även träffa Alicia min vän som jag inte alls har träffat på länge. Lite bråk hit och dit, men nu är jag glad att det är löst. Sen imorse gick jag vidare till mormor, för jag mamma pappa och hon skulle kolla på ett hus i aspen. Mamma och pappa har typ redan köpt det, så ska vi fixa iordning det och sen får vi se hur vi gör. Om vi tycker om det efter sommaren och verkligen vill bo där, så flyttar vi dit, annars så säljer vi det.
Jag vill verkligen bo i Lerum. Det är så mysigt, och detta huset är helt underbart. Det är ett hus utanför som man kan göra som en lägenhet, och övervåningen är heeeeelt ledig. Det är typ 3 rum md kök och dusch där uppe, om vi flyttar dit så är det sååå mitt! Dock ligger det ganska öde, men det är mysigt. Jaja, jag får se vad som händer och vad mamma och pappa bestämmer.
Mormor flyttar hit imorgon, hennes lägenhet fick en läcka, så har hjälpt henne att flytta hit lite nödvändiga saker som hon behöver nu i några månader. Det är även gött med lov nu, eller?..
Det kommer även att komma upp ett inlägg med bara bilder sen från helgen, men sigrid har dem, så jag måste vänta tills hon kommer hem. /F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0