Hemma från match!

Då var potatiscupen igång och vi har spelat våran första match, den vann mi med 2-6 eller 2-8, minna faktiskt inte.
Nöjd med min insats bakåt, så nu känns det väl helt ok. Imorgon skall vi spela två matcher, blandannat mot  min käre bästis Olivia.. Sist vi spelade mot varandra så skrattade vi som fan, så vi får väl se hur det går.
Imorgon skall jag även ta massa fina kort, har hittat min kamera.
Videoinlägget igår haha! Fyyy vad vi skämde ut oss haha, men ibland måste man ju bara det.. Jag är inte direkt den personen som skämms för saker eller så, haha men detta var rätt så pinsamt. Tack för kommentarer som värmde. Ni är bäst :D



Kommentarer
Postat av: Ellie & Vicky

Hej! Vi har just skapat en blogg om tonåringar. Skulle du kunna hjälpa oss skaffa fler läsare genom att länka oss i din blogg?

Tack i förhand! //Ellie & Vicky :)

2012-04-22 @ 20:40:19
URL: http://www.nattstad.se/teenagelife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0