seg bloggning idag

Kunde inte sova inatt, somnade runt fem kanske? Hatar att inte kunna sova.. Låg och tänkte typ hela natten, vet inte varför haha. Jag får sånna nätter ibland, då blir man helt depp och kollar igenom massa gamla bilder och tänker på allt och alla. Ska in till stan vid fem och sova hos Ebba i Möndal, ska bli så mysigt, har saknat henne så!
Tänkte lägga upp lite bilder på det nya huset imorgon när jag kommer hem, om jag hinner för linnea ska sova här hos mig. Men antagligen kommer jag hinna det. Skulle använt min kamera om den fungerade, men den har jag glömt hos Mattias så smart som jag är.. Men ska försöka lösa så att ni får nya bilder imorgon!

Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

sv: tack så jätte mycket :D

2012-04-11 @ 16:12:33
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0