Skippa sminket.

Detta är något jag verkligen tipsar om. Igår var jag och min vän Emma hos en tjej som gör lösögonfransar. Jag gjorde fransar, och blev också väldigt nöjd. Tänk er själva att slippa sminka sig på morgonen, men självklart kan jag lägga på mascara och så, om jag gör något extra.
Det tog iallafall fyra timmar, och jag somnade, så så farligt var det inte. Haha! Dem håller 4-6 veckor, tål vatten osv.
Sen så kan man ju välja hur dem ska se ut, hur långa dem ska vara eller hur tjocka. Om ni skall göra sånna någon gång, tänk på att de ska vara väldigt tjocka, för ju tjockare dem är, desto mer syns det att du har mascara.
Tänk er själva att bara gå upp på morgonen och inte fixa er. Skönt som f*n.
Man får lära sig detta på gymnasiet. Det är ju verkligen värt, det eller akrylnaglar. Såååå roligt! Tummen upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0