Tjäna pengar på bloggen.

Fått lite frågor hit & dit om jag tjänar pengar på bloggen eller inte. Ja det gör jag. På tre olika sätt, men det enklaste sätte jag gör det på är plus i kassan. Då tjänar man 8 kronor varje gång någon registrerar sig. Sen kan du köpa grejer på internet som kläder från nelly osv. Du kan inte ta ut pengarna i kontant, utan dem sammarbetar med över 300 företag som Comviq, nelly och andra randoom företag som säljer saker.
Som jag nu tillexempel. Jag sparar pengar till en ny dator, så varje gång ni registrerar er, tjänar jag åtta kronor. Det är värt, eftersom att denna sida är ganska populär och ny så kommer det mer & mer folk hit. 
Det finns många sätt att tjäna pengar på, men detta är nog det enklaste jag har haft, eftersom att man inte behöver vara 18 år, eller skriva in massa olika koder.


Ni ser där jag har ringat in..? Där har jag skrivit vad det är jag vill ha, så kommer det upp massa olika företag som säljer det med många olika procent rabatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0